BMW M21 Data technicae (anno 1983) | Notae | Tabula navigationisFertigung des ersten BMM-Dieselmotorsbmw-grouparchiv.deLetzter M21-Motor montiert BMW M21D25 Automobilmotor (115 PS)
Motra
motrum combustionis internaeStyriaBMWvehiculis
Nulla Vicipaediae Latinae pagina huc annectitur. Quaesumus in alias commentationes addas nexus ad hanc paginam relatos. Quo facto hanc formulam delere licet.
|
---|
-2 Latinitas huius rei dubia est. Corrige si potes. Vide latinitas.
BMW M21 est motrum combustionis internae, quod in Styria a societate BMW fiebat. Principiis Rudolphi Diesel operatur. Sex cilindros in serie et cellas extrarias verticum? habet. Ab anno 1983[1] ad annum 1992[2] 174.407 partes M21 factae sunt.[3] In vehiculis BMW E28 et BMW E30 et BMW E34 instruebatur.
Data technicae (anno 1983) |
- Numerus cilindrorum: 6
- Diametrus cilindrorum: 80 mm
- Longitudo cilindrorum: 81 mm
- Depellet:? 2443 cm3
- Munus: 85 kW ad 4800 min−1
- Momentum maximum: 210 N•m ad 2400 min−1
- Systema introitūs alimenta ignis:? In cellas extrarias verticum asparguntur
Notae |
↑ Fertigung des ersten BMM-Dieselmotors.
↑ BMW AG: bmw-grouparchiv.deLetzter M21-Motor montiert 1 Februarii 1993. Pagina 8 ZDB-ID: 558618-5.
↑ BMW-Archiv: BMW M21D25 Automobilmotor (115 PS).