Ioannes Hulsman Index Biographia | Notae | Bibliographia | Nexus externi | Tabula navigationisThe Cult of the Virgin Mary in Early Modern GermanyRijksbureau voor Kunsthistorische DocumentatieJohann Toussyn in the Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie"Johann Hulsman""Johann Toussyn"The Cult of the Virgin Mary in Early Modern Germany: Protestant and Catholic Piety, 1500-1648Ioannes Hulsman in ArtnetIoannes Hulsman - Base Joconde
ViriNati 1610Mortui 1649Pictores GermaniaeArtifices Germaniae
Coloniae Agrippinae16101649GermanicusAntverpiaNederlandiaColonia Agrippina163216461620MariaeColoniae AgrippinaeBeatae Mariae Virginis AssumptionemSanctae AgathaeJoannem Adolphum Wolff von Metternich1643Virginepuero1646Ioanne ToussynColonia Agrippina1635FranciscoDirck HalsGeorgio OvensRembrandiLanfranciqueJohann Franz Ermels
Ioannes Hulsman
Nativitas: 1610; Colonia Agrippina
Obitus: 1652; Colonia Agrippina
Patria: Germania
Officium
Officium: court painter
Munus: printmaker, pictor
Ioannes Hulsman aut Hülsmann (vulgo: Johann Hulsman aut Hülsmann; Coloniae Agrippinae anno 1610 fere natus; anno 1649 fere mortuus) pictor et delineationis peritus artifex Germanicus fuit.
Index
1 Biographia
2 Notae
3 Bibliographia
4 Nexus externi
Biographia |
Eruditionem in Antverpia et in Nederlandia complevit[1] et praecipue in Colonia Agrippina laboravit de 1632 usque ad 1646[2], maxime generis religiosaque argumenta et res exprimens[2] atque famam claram capiens[1].
De 1620 nova opera, Mariae dicata, a Coloniae Agrippinae aliquis ecclesis mandata sunt[1]. Sic, Hulsman aliqua pinxit: parvam Beatae Mariae Virginis Assumptionem in Sanctae Agathae ecclesia, aliam in St Aposteln, in quam mecenatem, Joannem Adolphum Wolff von Metternich, genu flessum cumque familia eius orantem exprimebatur (1643) et aliud opus cum Virgine et puero in solio a sanctis circumdatis, mandata a Sancti Christophori ecclesia (1646)[1]. Praeterea, cum Ioanne Toussyn in Colonia Agrippina aliud opus creavit, effigies pingens[3] (1635 fere)[1].
Opera eius a Francisco et Dirck Hals atque Georgio Ovens adducta sunt[2], contra religiosorum argumentorum picturae Rembrandi Lanfrancique operis similia sunt[1].
Johann Franz Ermels discipulus eius fuit[2].
Notae |
↑ 1.01.11.21.31.41.5 The Cult of the Virgin Mary in Early Modern Germany
↑ 2.02.12.22.3 Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie
↑ Johann Toussyn in the Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie
Bibliographia |
- "Johann Hulsman" .mw-parser-output .existinglinksgray a,.mw-parser-output .existinglinksgray a:visitedcolor:gray.mw-parser-output .existinglinksgray a.newcolor:#ba0000.mw-parser-output .existinglinksgray a.new:visitedcolor:#a55858
(Nederlandice). Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie. 2014 - "Johann Toussyn"
(Nederlandice). Rijksbureau voor Kunsthistorische Documentatie. 2014 - Bridget Heal (2007). Cambridge University Press. ed
(Anglice). The Cult of the Virgin Mary in Early Modern Germany: Protestant and Catholic Piety, 1500-1648. Novo Eboraco. pp. 218 et 237-239. ISBN 978-0-521-87103-7
Nexus externi |
Vicimedia Communia plura habent quae ad Ioannem Hulsman spectant. |
Ioannes Hulsman in Artnet
(Anglice)
Ioannes Hulsman - Base Joconde
(Francice)